zaterdag, oktober 30, 2010

Halloween


Robert belt: "Volgens mij vinden jullie het leuk om te weten dat ik vanavond naar een Halloween feestje ga."

Nou, zolang ik er zelf niet heen hoef heb ik inderdaad geen bezwaar, maar wat is daar leuk aan?

"Dat ik verkleed ga als Dexter. Ik heb een gereedschapsrol bij me met allerlei messen en scherpe tangetjes. Tijdens de voorbereiding kreeg ik bijna zin om ze daadwerkelijk op iemand uit te proberen. Zo werkt dat blijkbaar"

Ja, nu ben ik geamuseerd. Robert en ik bespreken het verlangen om andere mensen aan stukjes te zagen. We concluderen dat we voor de echte zware misdaad te lui en te slordig zijn. Dat klinische van Dexter, dat nauwgezet opruimen en schoonmaken. Nee, wij zouden een bloedbad achterlaten.

Robert en ik giechelen als zesjarige deurtjebellers. Leve de verdorven geest!

1 Comments:

Blogger Xander Michiel Beute said...

Gisteren de eerste aflevering van serie 5 gezien. Vers van de pers. Nog maar net uitgezonden in de VS. Het gaat weer kanten op die je niet wilt. Goed hè!

9:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home