woensdag, februari 10, 2010

Blogblock


Ik heb een blogblock! Heel erg, want de neiging om help te roepen ontbreekt. Al bijna een week heb ik niet geblogd. Het interesseert me eigenlijk geen zier. Wat is er aan de hand?

Is mijn blog eigenlijk gewoon overleden, zonder dat ik het door had? Ik heb het afgelopen weekeinde allerlei blogwaardigs meegemaakt en de neiging om er ook maar iets van op te schrijven ontbreekt opeens volledig. Ben ik te oud? Vijftig?

Velen vonden mijn tempo krankzinnig. Dat is onzin. Belendende blogs worden eens per week of zo ververst. Dat zijn amateurs. Een echte blogger doet het desnoods vijf keer per dag, ondertussen een krentenbol wegwerkend.

Het zal wel een dipje zijn. Ik wacht af.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Niks feiten onder ogen zien! Schrijven, Blaak! Er zijn van die zekerheden in het leven: de trein naar Rotterdam vertrekt meestal om 07.51 uur, de NRC komt 's avonds en Blaak schrijft heel vaak een goeie blog. Sterkte bij het omhoog krabbelen uit dit dipje. Je kunt 't!

JV

10:55 p.m.  
Blogger de groene mannen said...

Ik begrijp dat mijn vorige reactie te confronterend was. Frank, je moet de feiten onder ogen zien.

10:55 p.m.  
Blogger Marco said...

Oh jee, tegenstrijdigheid in de comments. Ik zal de knoop wel doorhakken: Gewoon schrijven!
Als u iets blogwaardigs hebt meegemaakt, gewoon schrijven en dan hopen dat de plezier ervan tijdens het schrijven naar boven borrelt.
En anders zorgt u er maar voor om iets over te schrijven, zodat u een vaste onderwerp heeft, waar je voorlopig op kan teren terwijl de blog-neigingen worden teruggevonden!

Succes in ieder geval en goedemorgen!

7:23 a.m.  
Blogger Suzanne said...

Jamaar meneer, ik mis u!

7:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik sluit me aan bij JV. Niemand is onmisbaar maar hier de uitzondering van de regel. Wat maakte je dan allemaal mee? Nou?

5:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gewoon van A naar B, Frank, in een rechte lijn. Verder niet slap lullen, maar schrijven. (Vijf keer per dag hoeft echt niet, dan kun je beter twitteren.) Hoe staat het intussen met de aanmelding? Ligt je tuin er een beetje netjes bij? Is Feyenoord al uit de degradatiezorgen? We willen het allemaal weten!

Edmund W

7:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heb je nog wel eens een mentorles? Is er al een nieuwe conrector? Is dat nou wel terecht, die nominatie voor 'Das Weisse Band' (overigens: ja!)? Wat nou strenge winter met sneeuw en ijs? Vroeger in Drenthe...

Maak er wat van! De eeuwige roem zal jouw deel zijn! (en wij vinden het leuk als je schrijft, maar dat geheel terzijde) Daar komt 'ie: wij zijn ervan!

JV

10:52 p.m.  
Blogger Nils von der Assen said...

Ik heb u zelfs aangehaald in mijn blogje over m'n eigen blogblock (die vanavond, oh wonder, als sneeuw voor de zon verdwenen is).

Succes ermee!

12:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat vindt u nou van die hele avatar- hype? Film al gezien?

4:41 p.m.  
Blogger chenlina said...

jordans
polo ralph lauren
supreme outlet
hollister clothing
coach handbags
ugg uk
ralph lauren
ugg boots outlet
manolo blahnik
north face outlet
chenlina20180108

9:16 a.m.  

Een reactie posten

<< Home