vrijdag, mei 01, 2009

Manshoog


Wat is ie hoog, zegt de vriend van de buurvrouw. Ja, brutaal ik terug, ik ben ook heel hoog en ik wil jou niet zien. Hij kan er wel om lachen. Volgens Willemijn is de schutting een architectonisch welhaast onontkoombare voortzetting van de lange lijnen in huis. De boekenkasten zetten zich als het ware voort in de horizontalen van de schutting, zodat het literaire karakter van de binnenmuur afstraalt op het terras. En daar kan je dan onbespied een boek lezen, dat is de gedachte. In deze optiek is de schutting eigenlijk wat aan de lage kant.

Help, mijn man is klusser. Ha! Pief paf poef.

2 Comments:

Blogger Klaske said...

Prachtig! Zeker iets om trots op te zijn, heerlijk zo'n nuttige vakantie. Nu de hele zomervakantie maar boeken lezen :)

5:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat slordige eind hout schuin achter de schutter valt nog wat uit de toon. Daar zie ik nog mogelijkheden. Een bijpassende (boeken-)kast in je stadsnatuur? Ik zag zojuist de kast Treehouse: pure ruimte. Behalve in het VK-magazine van vandaag, ook te zien op www.odesi.nl. Wordt de steile wand nog bekleed? Is er in een vijver voorzien? Vragen, vragen, vragen ..

10:18 a.m.  

Een reactie posten

<< Home