donderdag, september 04, 2008

Petje op

De StayOkay in Bakkum is zo vriendelijk me gewoon op de officiele baliecomputer mijn stukjes te laten tikken. Zojuist kwam er een personeelslid dat we nog niet gezien hadden binnen die me toegrijnsde en zei: "Nieuwe collega!" Aardig volk, die Bakkumers.

Alles gaat vandaag over rollen, want het is de dag van Heracles. Meer dan honderd kinderen zullen zich hullen in witte lakens. Stokken doen dienst als zwaarden, knuppels en scepters. Ik mag ook optreden, als reus. Mijn rol duurt vierentwintig seconden. Dan mag ik getroffen door pijlen neerstorten. Vroeger wou ik doodvaller in westerns worden. Bijna gelukt.

Maar de mooiste rolverwarring vindt plaats bij de bruggers die me achter de balie zien zitten en denken dat ik dus bij de kassa kan: "Kunt u wisselen?"

Nee, helaas.

4 Comments:

Blogger Marco said...

Meneer, ziehier uw engheid! (en nog een andere foto waar u er prachtig opstaat):
http://picasaweb.google.com/marco.lin91/MeneerBlaakmeer#5242
568469133319154

en als dat niet werkt:

http://tinyurl.com/5glsbd

U was en bent trouwens een geweldige reus!

6:05 p.m.  
Blogger Aizo said...

Klopt, prachtige fotos...

:P

9:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Saved as a favorite, I like your site!
Have a look at my page : jeremy scott panda

4:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

It is not my first time to pay a quick visit this website, i am visiting this website
dailly and take good data from here every day.
Also visit my website - sbobet 666

9:05 a.m.  

Een reactie posten

<< Home