woensdag, april 23, 2008

Obamish

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

In Pennsylvania wonen miljoenen nazaten van Duitsers. Het dialect heet Pennsylvania-Deutsch, dat weet ik dan weer. Toen ze naar de USA kwamen, namen ze de staalindustrie (auto's) en de bierfabricage mee, want zo zijn ze. Ik wil er graag een keer heen. Wil ook een keer naar de duizenden Duitsers in Chili (Joods en Nazi), of naar de miljoenen Duitsers in Roemenië of in Rusland (Wolgadeutsch). Boudewijn Büch is dood, iemand moet die zonderlingen toch opzoeken?

Verder ben ik lekker wèl een keer in de USA geweest, tien dagen in DC. Wil ook een keer op bezoek bij mijn vriendin in Valley City ND, maar ik wacht wel even tot Barack president is (2013-2021). Of ben ik nou een raspessimist? Sorry, we moeten echt blijven hopen. Yes, we can.

JV

8:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En hoe heet die leuke Amisch-film met Harrison Ford ook alweer? Die met die mannen met baarden, dat slimme jongetje en die mooie mevrouw die ook zo mooi Duitsig praat? Ehm... effe opzoeken.

JV

8:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

"Witness" geloof ik... (nooit echt gezien trouwens, i.t.t. veel andere films met HF)

Groeten,

DJ

8:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home