woensdag, april 23, 2008

Geweest


Het is gewoon zielig. Daar zit ik met mijn 48 jaar. Topofiel, kartofiel, grensfetishist. En waar ben ik geweest?

Nergens!

De kaart is nog vertekend ook. Spitsbergen is rood gekleurd, alsof ik daar geweest ben. Onzin natuurlijk, het eilandengedoe hoort bij Noorwegen, en daar ben ik inderdaad een keer of drie geweest. Maar Spitsbergen is veel te veel eer. Dan kan je net zo goed Groenland roodkleuren omdat ik een paar keer in Denemarken ben geweest.

Geweest, geweest, ik ben nergens geweest. Zelfs in Tsjechië ben ik niet geweest. Zie het gat in het rood van Europa. Dat gat is er ook alleen maar omdat ik een halve dag in Bratislava heb doorgebracht, en dat is Slowakije.

Eén bezoekje aan New York en ik verdubbel mijn oppervlakte. Onzin natuurlijk, want New York is geen USA. Waarom ben ik nog nooit in de VS geweest? Ik heb 34.786 boeken over dat land gelezen en iets meer dan 704.671 films gezien.

Ik lijk Karl May wel! Het is een doffe schande.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

en dat is het!

10:52 a.m.  
Blogger Marco said...

huh, was u niet laatst in egypte voor de zonsverduistering?

4:39 p.m.  
Blogger Jason said...

Dat was toch Turkije?

8:13 p.m.  
Blogger Frank Blaakmeer said...

Jason heeft een goed geheugenchipje!

10:27 p.m.  
Blogger chenminghui said...

polo ralph lauren outlet online
canada goose outlet
coach outlet
michael kors outlet
coach outlet store online
nfl jerseys wholesale
adidas outlet online
canada goose jackets
longchamp
canada goose jackets
chenminghui20180326

5:34 a.m.  

Een reactie posten

<< Home