vrijdag, maart 07, 2008

Klaas rules


Het inmiddels fameuze Greve-overleg werd vanmiddag verrijkt met drie nieuwe deelnemers, en dat allemaal dankzij Klaas. Om vier uur zeventien betrad ondergetekende het café, alwaar de heer Beute, welbekend, achter een kopje thee aan een centraal opgesteld tafeltje alreeds gevestigd was. Hij had bekijks van vele min of meer charmante dames in genoemd etablissement, maar ditmaal betrof de aandacht van onze betere helft niet de looks van mijn vriend en collega, maar louter en alleen de ogen van zijn zoon van nog geen jaar. Klaas rules.
Ach, hoe bekend. Eerder vanmiddag vertelde ik aan collega's Joke en Rita dat ze natuurlijk welkom waren bij het Greve-overleg. Beide dames gromden iets in de trant van 'eten koken, boodschappen doen, niet te laat thuis, papa boos, nog zoveel te doen' (ik overdrijf verschrikkelijk, ik zeg het er maar bij, want anders zwaait er wat maandag). Ik zei: "Klaas is er ook."
Als een blad aan een boom! Het Greve-overleg heeft nu drie nieuwe deelnemers. Twee drinken droge witte wijn, hetgeen te prijzen valt, en de jongste kwijlt vooral. Hij krijgt tandjes. Het komt allemaal goed.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

HIHIHIHIHIHIHIH

Tsja, hoop dat je ego niet verschrikkelijk gekwetst is!

PS: ik kook nooit

2:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home