maandag, maart 03, 2008

The bloody limit

Dit is toch echt de 'bloody limit':

FORT WORTH, TEXAS -- Hillary Clinton told reporters that both she and the presumtive Republican nominee John McCain offer the experience to be ready to tackle any crisis facing the country under their watch, but Barack Obama simply offers more rhetoric. “I think you'll be able to imagine many things Senator McCain will be able to say,” she said. “He’s never been the president, but he will put forth his lifetime of experience. I will put forth my lifetime of experience. Senator Obama will put forth a speech he made in 2002.”

Wat hier staat is dat als de strijd in november tussen Obama en McCain gaat McCain met recht kan zeggen dat hij de beste kandidaat is. En dat is iets dat iedereen mag beweren, maar een democratische kandidaat voor de nominatie mag dat niet. Nooit.

Hallo Texas, hallo Ohio, wakker worden! Het gaat de dame maar om één ding: de dame.

Update: commentaar uit de US of A: This is what you say when you want to be John McCain's candidate for vice president. Helemaal aan het eind van het fragment:

2 Comments:

Blogger Xander Michiel Beute said...

Die laatste zin van Clinton is overigens wel heel erg goed.

Rustig blijven ademhalen, Frank, binnen 24 uur kan het allemaal over, beslist en uit zijn, maar ja, dan begint het hele spel weer opnieuw, en dan nu tegen de republikeinen... Karl Rove schijnt (McCain toont lichte tegenzin, voor de vorm, vrees ik) alweer hard aan het werk te zijn... Obama kan zijn brede borst nat maken.

12:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hmmm.. ik heb totaal geen zin om weer te beginnen aan mijn werk en dus ben ik maar krampachtig op zoek naar redenen om het nog even uit te stellen. Op zich kan ik nu voor de eerste keer eens reageren op je blog, maar eigenlijk weet ik niet zo goed waarover ik moet schrijven.. Mogelijkheden zijn:

-mijn verbazing over de link Rove-McCain (die man hoort eigenlijk in de cel, bovendien zijn ze nooit dikke mik geweest), òf
-het feit dat Clinton er pas na anderhalve week achter is gekomen dat McCain iets slims gezegd heeft, òf
-het feit dat het desbetreffende persbureau niet kan spellen ('presumtive?' is dat soms nieuwe spelling? zonder 'tussen-p')

Maar goed, in ieder geval zijn er zo nu weer wel wat minuten voorbij...

De anonieme stagiair (niet zo anoniem dus ;-))

4:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home