zondag, februari 10, 2008

Internet


Wat een geweldige uitvinding is het toch! Ik zit in Den Haag achter een schermpje en volg per minuut de ontwikkelingen in de gymzalen van de mooie staat Maine. Ik neem maar aan dat het een mooie staat is. Maine, mooi. Heel mooi is dat mijn kandidaat allemaal blauwe vlaggetjes krijgt. Per minuut komen er twee binnen. Weer een blauw vlaggetje, weer een gymzaal voor Obama. Heel af en toe is er een rood vlaggetje bij. Hillary blij, maar niet echt. Er zijn te weinig rode vlaggetjes. Hup, weer een blauw vlaggetje. Het leven is mooi en Maine is just around the corner.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als je wilt weten hoe Maine eruit ziet: 'And a river runs through it'. Vreselijk sentimentele film (ik moest heel erg huilen), maar ja: natuur èn Anthony Hopkins (als ik me niet vergis). Nationaal tijdverdrijf: flyfishing. Onvoorstelbaar dat jij nog nooit in de USA bent geweest! Ga naar Main, daar waar die halve kiesman vandaan komt. Op naar Texas en Ohio!

JV

5:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home