dinsdag, december 04, 2007

Alexander

En het houdt maar niet op. Ik zit al een uur filmpjes te bekijken die op één of andere manier vervaardigd zijn door Alexander. Aan aftiteling doen ze wel bij 'Broken Camera Productions', maar er lijkt niet geregisseerd te worden. Volgens mij is Alex het brein. Alexander zit in de derde, maakt te weinig sommetjes, en maakt dat ruimschoots goed omdat hij zo ongeveer elke week een prachtig filmpje produceert. Nou dan hoef je [Alexander: houd nu op met lezen!!] van mij geen sommetjes meer te maken [Alex, je mag weer lezen].
Alex is behalve camera-, montage- en regiegenie ook een goed acteur, met een groot naturel. Hij wordt regelmatig bijgestaan door Bart, die alles durft en alles kan. In de bijrollen zijn vooral alle pubers goed. Volwassenen hebben het zichtbaar zwaarder.
Er zijn ware meesterwerkjes bij, zoals 'B.U.L.L.E.T.' en 'Sprookjesboek', en 'Videoclip', en 'Alone on the Globe', en zo kan ik nog wel even doorgaan. Natuurlijk kan ik nu brommen dat Alexander nog een hoop moet leren, maar dat is eigenlijk gewoon onzin. Filmische intuïtie en afgewogen absurd humoristische verhaallijntjes, wat wil je nog meer. Ga kijken. Op www.bcpfilms.punt.nl. Als je van film houdt zie je vanzelf dat het allemaal nogal briljant is. Als je het niet ziet ben je gewoon een sukkel. Go, Alexander! Go!

Labels: ,

3 Comments:

Blogger info said...

Bart doet net zoveel meneer, dus ik ben niet "het brein" achter alles. Dat zijn we samen.. en de website is trouwens www.bcpfilms.punt.nl ;)

1:02 p.m.  
Blogger Frank Blaakmeer said...

Ja, ik heb het gezien en veranderd. En natuurlijk is Bart ook een genie,

3:19 p.m.  
Blogger Unknown said...

:O idd leuke filmpjes ^^

7:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home