zaterdag, september 08, 2007

Identiteit

Ik ben een niet roker. Sinds een uur of tweeënveertig. De eerste dag gingen de ontwenningsverschijnselen schuil in de algehele lichamelijke malaise die volgt op een brugklaskamp met iets te veel bier en veel te weinig slaap. Vandaag ging heel aardig, maar nu staat er een raar gevoel in mijn hals, alsof er van binnenuit tegenaan gedrukt wordt. Het is er al een uur, en ik weet wel een manier om er vanaf te komen.
Morgen heb ik nog steeds last van rare verschijnselen. Maandag begint het over te gaan. En dan volgt de lange mars langs de momenten van zekerheid: ik moet nu echt een shagje roken. Maar dat doe ik niet. Ik rook immers niet.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte en doorzettingsvermogen gewenst!

10:10 p.m.  
Blogger Suzanne said...

Goed zo meneer!! U kunt het!!

10:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

aait

9:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

studieruimte wat jij wil

9:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

go meneer blaakmeer!

8:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home